Dla wielkich koncernów stojących za największymi handlowymi markami nie ma żadnego znaczenia, jak wiele pieniędzy zostanie wydanych na akcje promocyjną, dopóki przyniesie ona oczekiwane rezultaty, jakim jest sprzedanie całego asortymentu albo przekonanie ponownie klientów niezdecydowanych do swojej marki. Promowanie zakupów w swojej sieci handlowej w przypadku firm znanych na całym świecie nie musi dzisiaj opierać się już w ogóle na promowaniu nazwy, ponieważ ludzie przeważnie doskonale ją kojarzą i większość respondentów nawet jeśli nie robi zakupów w ogromnej sieci handlowej, z miejsca wymieni ich przynajmniej kilka. Promocje mające na celu zachęcenie do zakupów i przyciągnięcie klientów lub krótkoterminowe zwiększenie sprzedaży ograniczają się więc w przypadku tych sklepów głównie do wyjątkowych obniżek cen czy ofert pozwalających na kupno danego towaru w liczbie dwóch sztuk przy zapłaceniu jak za jedną. Oczywiście jest to marketing dający poczucie, że firma daje coś od siebie, niemniej przynoszący rezultaty.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Mężczyźni nawet bardziej niż kobiety
    Nie ma człowieka, który nie lubi porozmawiać z przyjacielem. A jeśli rozmawia, to co robi? Gada. Sama w sobie rozmowa nie jest niczym złym. Pomaga w utrzymaniu relacji, wzmacnia zaufanie, …
  • Kobiety i mężczyźni inaczej robią zakupy
    W ostatnim czasie w dużych ośrodkach akademickich coraz większą karierę robi tematyka gender. Badacze porównują między innymi sposób, w jaki kobiety i mężczyźni zachowują się podczas najprostszych czynności. Ciekawych obserwacji …
  • Nawadnianie ogrodów kraków
    Chcesz dobrze nawodnić swój ogród w Krakowie?. Jeżeli szukasz ekipy od nawadniania ogrodów w Krakowie to zapraszamy Cię do nas – trafiłeś w najlepsze możliwe miejsce w sieci! Zaufaj naszej …