Dla wielkich koncernów stojących za największymi handlowymi markami nie ma żadnego znaczenia, jak wiele pieniędzy zostanie wydanych na akcje promocyjną, dopóki przyniesie ona oczekiwane rezultaty, jakim jest sprzedanie całego asortymentu albo przekonanie ponownie klientów niezdecydowanych do swojej marki. Promowanie zakupów w swojej sieci handlowej w przypadku firm znanych na całym świecie nie musi dzisiaj opierać się już w ogóle na promowaniu nazwy, ponieważ ludzie przeważnie doskonale ją kojarzą i większość respondentów nawet jeśli nie robi zakupów w ogromnej sieci handlowej, z miejsca wymieni ich przynajmniej kilka. Promocje mające na celu zachęcenie do zakupów i przyciągnięcie klientów lub krótkoterminowe zwiększenie sprzedaży ograniczają się więc w przypadku tych sklepów głównie do wyjątkowych obniżek cen czy ofert pozwalających na kupno danego towaru w liczbie dwóch sztuk przy zapłaceniu jak za jedną. Oczywiście jest to marketing dający poczucie, że firma daje coś od siebie, niemniej przynoszący rezultaty.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Miejscowości wakacyjne są idealne do wydawania pieniędzyMiejscowości wakacyjne są idealne do wydawania pieniędzy
    Każdy z nas przerabiał wakacyjne wydawanie pieniędzy, podczas urlopu. Miejscowości wakacyjne mają tysiące pokus dla przyjezdnych. Podczas wakacji nie robimy zakupów typowo domowych, czyli jedzenia, na wakacjach robimy przeważnie zakupy …
  • Sklep z torbami do wzózkówSklep z torbami do wzózków
    Sklep z torbami do wózków. Kiedy dowiadujemy się, że niebawem zostaniemy rodzicami, od razu zaczynamy szukać wyprawki dla maleństwa. Najtrudniejszym wyborem najczęściej jest wózek. Nie wiemy bowiem czy wybrać gondole …
  • Zalety hipermarketówZalety hipermarketów
    Gdzie najlepiej kupować, aby nie przepłacić i kupić towar dobrej jakości? Właściwie każdy ma swoje sprawdzone miejsca – hipermarkety, bazary albo osiedlowe sklepiki. Niektórzy zwykle kupują w delikatesach, ale robienie …