Dla wielkich koncernów stojących za największymi handlowymi markami nie ma żadnego znaczenia, jak wiele pieniędzy zostanie wydanych na akcje promocyjną, dopóki przyniesie ona oczekiwane rezultaty, jakim jest sprzedanie całego asortymentu albo przekonanie ponownie klientów niezdecydowanych do swojej marki. Promowanie zakupów w swojej sieci handlowej w przypadku firm znanych na całym świecie nie musi dzisiaj opierać się już w ogóle na promowaniu nazwy, ponieważ ludzie przeważnie doskonale ją kojarzą i większość respondentów nawet jeśli nie robi zakupów w ogromnej sieci handlowej, z miejsca wymieni ich przynajmniej kilka. Promocje mające na celu zachęcenie do zakupów i przyciągnięcie klientów lub krótkoterminowe zwiększenie sprzedaży ograniczają się więc w przypadku tych sklepów głównie do wyjątkowych obniżek cen czy ofert pozwalających na kupno danego towaru w liczbie dwóch sztuk przy zapłaceniu jak za jedną. Oczywiście jest to marketing dający poczucie, że firma daje coś od siebie, niemniej przynoszący rezultaty.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Mydła ręcznie robione
    Mydła ręcznie robione. Dbanie o skórę wymaga często wielu starań. I nie chodzi tu o skórę twarzy, bowiem akurat do tego celu znaleźć można wiele preparatów. Gorzej ze skórą reszty …
  • Sposób na klienta – druciane zawieszki sklepowe
    Każdy przyszły sprzedawca zastanawia się nad tym jak i gdzie ustawić półki, no i przede wszystkim jak wyeksponować towar. Ma dwie opcje do wyboru – jedna, to taka, aby zatrudnić …
  • Leczenie
    I jest to postawa bardzo lekceważąca i egoistyczna. Oczywiście, gdy robimy codziennie zakupy, z maniakalną pasją wymalowaną na twarzy nikt nam nie powie, że z tego powodu jesteśmy złymi ludźmi, …