Dla wielkich koncernów stojących za największymi handlowymi markami nie ma żadnego znaczenia, jak wiele pieniędzy zostanie wydanych na akcje promocyjną, dopóki przyniesie ona oczekiwane rezultaty, jakim jest sprzedanie całego asortymentu albo przekonanie ponownie klientów niezdecydowanych do swojej marki. Promowanie zakupów w swojej sieci handlowej w przypadku firm znanych na całym świecie nie musi dzisiaj opierać się już w ogóle na promowaniu nazwy, ponieważ ludzie przeważnie doskonale ją kojarzą i większość respondentów nawet jeśli nie robi zakupów w ogromnej sieci handlowej, z miejsca wymieni ich przynajmniej kilka. Promocje mające na celu zachęcenie do zakupów i przyciągnięcie klientów lub krótkoterminowe zwiększenie sprzedaży ograniczają się więc w przypadku tych sklepów głównie do wyjątkowych obniżek cen czy ofert pozwalających na kupno danego towaru w liczbie dwóch sztuk przy zapłaceniu jak za jedną. Oczywiście jest to marketing dający poczucie, że firma daje coś od siebie, niemniej przynoszący rezultaty.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Zakupy młodzieży w monopoluZakupy młodzieży w monopolu
    Ostatnimi czasy byłam w sklepie monopolowym. Przede mną stała grupka młodzieży, która kupowała alkohol. Oprócz mnie było też kilka starszych osób. Ekspedientka jednak nie sprawdziła im dowodów osobistych i już …
  • Pościel z bawełnyPościel z bawełny
    WYSPANY CZŁOWIEK, TO SZCZĘŚLIWY CZŁOWIEK. Nie raz spotykamy na swojej drodze osoby, które straszą swoim obojętnym wyrazem twarzy i wodzą błędnym wzrokiem. W takich przypadkach zazwyczaj myślimy sobie: „chyba wstał/a …
  • Sklep monopolowySklep monopolowy
    Sklep monopolowy jest takim sklepem, w którym można zakupić alkohol i innego rodzaju legalne używki. Są one otwarte całodobowo i na okrągło mają klientów, którzy bez względu na porę dnia …