Normalnie klient wielu towarów by po prostu nie kupił. Jednak, jeśli sprzedawca umieści je odpowiednim miejscu na drodze klienta, jest duże prawdopodobieństwo, że się nimi zainteresuje. Zakupy wykonywane przez klienta zawsze zmierzają do kupienia pieczywa i bułek. Dlatego też tworzy się specjalne alejki, w których ustawia się towary drogie, o krótkim terminie ważności i takie, które ciężko się sprzedają. Klient zmierzając po chleb, natrafia na nie. Jest wielkie prawdopodobieństwo, że się nimi właśnie zainteresuje. Dzięki temu ich sprzedaż będzie się odbywała w dużo lepszy sposób, niż gdyby znajdowały się w innym miejscu. Warto wiec na taką sytuacje zwracać uwagę, żeby potem nie okazało się, że idąc jedynie po sklep, nasze zakupy zwiększyły się do kilku innych rzeczy, których tak naprawdę byśmy normalnie nie kupili bo nie są nam w żaden sposób potrzebne. Jak widać chwyty stosowane przez sprzedawców mogą być naprawdę bardzo skuteczne. Warto mieć świadomość ich występowania. Można będzie się przed nimi bronić.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Zakup butów i moda
    Moda ma wiele wspólnego z wzmożonym ruchem na rynku obuwniczym. Żaden miłośnik mody nie ogranicza się do zakupu jednej pary butów w sezonie. Zakupy obuwia powinny być przemyślane ale zwykle …
  • Zakupy w pracy
    W dawno minionym okresie PRL zakupy były czymś w rodzaju zbiorowego polowania lub sportu narodowego. Nigdzie na świecie nie ustanowiono takiej dyscypliny sportu, ale niewątpliwie nasi rodacy byliby w niej …
  • Rajstopy
    Obecnie coraz większy nacisk kładzie się na wygląd zewnętrzny. Otaczani pięknymi billboardami, wszechobecnymi reklamami z pięknymi modelkami i modelami, wszyscy chcemy się czuć równie atrakcyjni. Z pomocą przychodzą producenci odzieży. …