Normalnie klient wielu towarów by po prostu nie kupił. Jednak, jeśli sprzedawca umieści je odpowiednim miejscu na drodze klienta, jest duże prawdopodobieństwo, że się nimi zainteresuje. Zakupy wykonywane przez klienta zawsze zmierzają do kupienia pieczywa i bułek. Dlatego też tworzy się specjalne alejki, w których ustawia się towary drogie, o krótkim terminie ważności i takie, które ciężko się sprzedają. Klient zmierzając po chleb, natrafia na nie. Jest wielkie prawdopodobieństwo, że się nimi właśnie zainteresuje. Dzięki temu ich sprzedaż będzie się odbywała w dużo lepszy sposób, niż gdyby znajdowały się w innym miejscu. Warto wiec na taką sytuacje zwracać uwagę, żeby potem nie okazało się, że idąc jedynie po sklep, nasze zakupy zwiększyły się do kilku innych rzeczy, których tak naprawdę byśmy normalnie nie kupili bo nie są nam w żaden sposób potrzebne. Jak widać chwyty stosowane przez sprzedawców mogą być naprawdę bardzo skuteczne. Warto mieć świadomość ich występowania. Można będzie się przed nimi bronić.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Dobra opcja dla niepełnosprawnychDobra opcja dla niepełnosprawnych
    Jak wiadomo, niepełnosprawni mają utrudnione zadanie, jeśli chodzi o wychodzenie z domu. Aby mogli stać się bardziej samodzielni, wielu z nich korzysta z internetowych zakupów. Dzięki temu nie muszą nikogo …
  • Prezent na chrzcinyPrezent na chrzciny
    Co na chrzciny?. Narodziny dziecka jak i jego chrzciny, to wielkie wydarzenia w życiu każdej rodziny. Nierzadko jednak pojawia się pewien problem – co powinno się sprezentować? Zawsze chcemy powiem …
  • Jak przyciągnąć klienta do sklepuJak przyciągnąć klienta do sklepu
    Co najchętniej kupujemy? Gdzie ze szczególną chęcią robimy zakupy? Co nas przyciąga do niektórych sklepów, co zaś wręcz odrzuca? Takie i wiele innych podobnych pytań zadają sobie właściciele sklepów. Pragną …