Podczas dokonywania codziennych zakupów, jeśli oczywiście nie są dokonywane za pośrednictwem Internetu, mamy zawsze kontakt z osoba znajdującą się po drugiej stronie lady, jeśli chodzi o sklepy tradycyjne, albo osoby zasiadające za kasa – jeśli dokonujemy zakupów w supermarkecie. Od tej relacji, jaka zachodzi pomiędzy osoba kupującą, a więc klientem sklepu, a osobą sprzedająca towar, zależy bardzo wiele – jest to istotne zwłaszcza w sytuacji, kiedy nie jest to supermarket. Niektórzy pamiętają czasy PRL-u, kiedy nie warto było liczyć na drobną nawet uprzejmość sprzedawców, na ten temat powstało nawet wiele dowcipów – obecnie jednak ten obraz wiecznie zachmurzonej ekspedientki zmienił się mocno. Właściciele sklepów różnego rodzaju starają się bardzo, by tak dobierać sobie personel, by klient był powitany serdecznym uśmiechem i takim też uśmiechem był żegnany przy opuszczaniu danego obiektu handlowego. Dobra obsługa powoduje, że chcemy wracać do tych sklepów, czujemy się tam dobrze – nieuprzejma obsługa powoduje relacje odwrotną.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Nowoczesne zakupyNowoczesne zakupy
    Przyjrzyjmy się jak wyglądają dzisiaj nowoczesne zakupy oraz jak sobie poradzić bez problemu dokonując wyborów, w które miejsce zakupowe się udać. Jest tutaj bardzo wiele ciekawych rzeczy do omówienia, a …
  • Najlepsze zakupowe okresyNajlepsze zakupowe okresy
    Ludzie zastanawiają się w jakich okresach najlepiej robić zakupy i nie stać w kolejkach lub trafić na dobrą promocję, która oszczędzi ogromnie dużo pieniędzy. Okazuje się, że wystarczy trochę wyobraźni …
  • Zakup podręczników szkolnychZakup podręczników szkolnych
    Nieraz mówi się o tym, jak ogromne ceny osiągają podręczniki szkolne. Nieraz wydaje się na nie pół tysiąca. Takie są realia. Najdroższe są podręczniki oraz ćwiczenia przeznaczone do nauki języków …