Podczas dokonywania codziennych zakupów, jeśli oczywiście nie są dokonywane za pośrednictwem Internetu, mamy zawsze kontakt z osoba znajdującą się po drugiej stronie lady, jeśli chodzi o sklepy tradycyjne, albo osoby zasiadające za kasa – jeśli dokonujemy zakupów w supermarkecie. Od tej relacji, jaka zachodzi pomiędzy osoba kupującą, a więc klientem sklepu, a osobą sprzedająca towar, zależy bardzo wiele – jest to istotne zwłaszcza w sytuacji, kiedy nie jest to supermarket. Niektórzy pamiętają czasy PRL-u, kiedy nie warto było liczyć na drobną nawet uprzejmość sprzedawców, na ten temat powstało nawet wiele dowcipów – obecnie jednak ten obraz wiecznie zachmurzonej ekspedientki zmienił się mocno. Właściciele sklepów różnego rodzaju starają się bardzo, by tak dobierać sobie personel, by klient był powitany serdecznym uśmiechem i takim też uśmiechem był żegnany przy opuszczaniu danego obiektu handlowego. Dobra obsługa powoduje, że chcemy wracać do tych sklepów, czujemy się tam dobrze – nieuprzejma obsługa powoduje relacje odwrotną.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Mydła ręcznie robioneMydła ręcznie robione
    Mydła ręcznie robione. Dbanie o skórę wymaga często wielu starań. I nie chodzi tu o skórę twarzy, bowiem akurat do tego celu znaleźć można wiele preparatów. Gorzej ze skórą reszty …
  • Plan na zakupachPlan na zakupach
    Warto wspomnieć, że w zakupach najważniejsze jest dobre planowanie. Karteczka z zakupami to obowiązkowa pozycja dla wszystkich tych, którzy nie mogą sobie poradzić z zarządzaniem własnymi pieniędzmi w sklepie. Możesz …
  • Zakupy onlineZakupy online
    Zakupy online, to inaczej robienie zakupów w Internecie. Jak przedstawiają niektóre portale zajmujące się taką sprzedażą- zakupy w Internecie można robić bez wychodzenia z domu nie płacąc za to żadnych …