Podczas dokonywania codziennych zakupów, jeśli oczywiście nie są dokonywane za pośrednictwem Internetu, mamy zawsze kontakt z osoba znajdującą się po drugiej stronie lady, jeśli chodzi o sklepy tradycyjne, albo osoby zasiadające za kasa – jeśli dokonujemy zakupów w supermarkecie. Od tej relacji, jaka zachodzi pomiędzy osoba kupującą, a więc klientem sklepu, a osobą sprzedająca towar, zależy bardzo wiele – jest to istotne zwłaszcza w sytuacji, kiedy nie jest to supermarket. Niektórzy pamiętają czasy PRL-u, kiedy nie warto było liczyć na drobną nawet uprzejmość sprzedawców, na ten temat powstało nawet wiele dowcipów – obecnie jednak ten obraz wiecznie zachmurzonej ekspedientki zmienił się mocno. Właściciele sklepów różnego rodzaju starają się bardzo, by tak dobierać sobie personel, by klient był powitany serdecznym uśmiechem i takim też uśmiechem był żegnany przy opuszczaniu danego obiektu handlowego. Dobra obsługa powoduje, że chcemy wracać do tych sklepów, czujemy się tam dobrze – nieuprzejma obsługa powoduje relacje odwrotną.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Zakup podręczników szkolnychZakup podręczników szkolnych
    Nieraz mówi się o tym, jak ogromne ceny osiągają podręczniki szkolne. Nieraz wydaje się na nie pół tysiąca. Takie są realia. Najdroższe są podręczniki oraz ćwiczenia przeznaczone do nauki języków …
  • Zakup antyków i starociZakup antyków i staroci
    Coraz modniejsze stały się zakupy różnych staroci i antyków. Jest to moda związana z powrotem trudów retro, które pojawiają się także we wzornictwie nowych produktów. Antyki można kupować w wyspecjalizowanych …
  • Jak kupić właściwy zegarek?Jak kupić właściwy zegarek?
    Znalezienie zegarka, który w odpowiedni sposób będzie pasował na rękę danej osoby, nie jest łatwą sprawą. Jednak, dzięki temu, że istnieje wiele sklepów, które oferują taki właśnie asortyment, na pewno …