Podczas dokonywania codziennych zakupów, jeśli oczywiście nie są dokonywane za pośrednictwem Internetu, mamy zawsze kontakt z osoba znajdującą się po drugiej stronie lady, jeśli chodzi o sklepy tradycyjne, albo osoby zasiadające za kasa – jeśli dokonujemy zakupów w supermarkecie. Od tej relacji, jaka zachodzi pomiędzy osoba kupującą, a więc klientem sklepu, a osobą sprzedająca towar, zależy bardzo wiele – jest to istotne zwłaszcza w sytuacji, kiedy nie jest to supermarket. Niektórzy pamiętają czasy PRL-u, kiedy nie warto było liczyć na drobną nawet uprzejmość sprzedawców, na ten temat powstało nawet wiele dowcipów – obecnie jednak ten obraz wiecznie zachmurzonej ekspedientki zmienił się mocno. Właściciele sklepów różnego rodzaju starają się bardzo, by tak dobierać sobie personel, by klient był powitany serdecznym uśmiechem i takim też uśmiechem był żegnany przy opuszczaniu danego obiektu handlowego. Dobra obsługa powoduje, że chcemy wracać do tych sklepów, czujemy się tam dobrze – nieuprzejma obsługa powoduje relacje odwrotną.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • WalkaWalka
    Z pewnością wydawanie pieniędzy na zbędne zakupy znajdzie się na czarnej liście wśród wyznawców KKZ. Niestety działalność takiego kościoła nie jest prosta. Zwykle występują oni tam, gdzie dokonuje się największych …
  • Wyprawy do centrum handlowegoWyprawy do centrum handlowego
    Uwielbiam chodzenie po sklepach. Chyba nic na to nie poradzę, bo mniemam że to genetyczne – moja mama też traci mnóstwo czasu na bieganie po galeriach handlowych. Właściwie zwykle wybieram …
  • Zakupy onlineZakupy online
    Zakupy online, to inaczej robienie zakupów w Internecie. Jak przedstawiają niektóre portale zajmujące się taką sprzedażą- zakupy w Internecie można robić bez wychodzenia z domu nie płacąc za to żadnych …