Patrząc na współczesne sieci handlowe można dojść do wniosku, że te najmocniejsze na rynku marki, doskonale rozpoznawalne przez konsumentów, nie wymagają dalszego wzmacniania. Jednocześnie pamiętać trzeba o tym, że sklepy oferujące zakupy w postaci tak masowej jak hipermarkety z jednej strony mają własną określoną markę, znaną często na całym globie, a z drugiej strony same nie produkują sprzedawanych produktów. Dlatego klienci idący na zakupy myśląc o marce sklepu widzą jednocześnie przed oczyma wyobraźni marki produktów znajdujących się na półkach owego sklepu. Z tego względu wybieranie wyłącznie drogich, ale wysokich jakościowo produktów może pozwolić na zbudowanie sobie pozycji, ale tylko wśród dobrze zarabiającej klienteli. Tak samo jak opieranie się na najtańszych produktach może zniechęcić zamożnego klienta, ale przyczynić się do przyciągnięcia całych mas konsumentów z pogranicza ubóstwa, co ostatecznie także przyczyni się do jakiegoś finansowego wzrostu. Nie da się jednak jednej marki oderwać od drugiej.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Zakupy bez wychodzenia z domu
    Nie mając czasu na chodzenie po sklepach, ma się teraz możliwość wykonywania zakupów bez konieczności wychodzenia z domu. Jest to idealna opcja dla osób zajętych, które nie maja czasu na …
  • Kredyty hipoteczne pod zastaw mieszkania
    Kredyty pod zastaw. Jeśli masz problemy finansowe i potrzebujesz zaciągnąć kredyt, według mnie to dobry moment na tego typu działanie finansowe. Ponieważ ostatnio stopy procentowe spadają i osiągnęły rekordowo niskie …
  • Coraz więcej centrów i galerii handlowych
    Po upadku systemu komunistycznego, w Polsce zaczęło powstać coraz więcej firm oraz przedsiębiorstw. Wśród nich pojawiło się mnóstwo sieci handlowych, galerii oraz centrów, nieraz grupujących setki sklepów działających w przeróżnych …