Patrząc na współczesne sieci handlowe można dojść do wniosku, że te najmocniejsze na rynku marki, doskonale rozpoznawalne przez konsumentów, nie wymagają dalszego wzmacniania. Jednocześnie pamiętać trzeba o tym, że sklepy oferujące zakupy w postaci tak masowej jak hipermarkety z jednej strony mają własną określoną markę, znaną często na całym globie, a z drugiej strony same nie produkują sprzedawanych produktów. Dlatego klienci idący na zakupy myśląc o marce sklepu widzą jednocześnie przed oczyma wyobraźni marki produktów znajdujących się na półkach owego sklepu. Z tego względu wybieranie wyłącznie drogich, ale wysokich jakościowo produktów może pozwolić na zbudowanie sobie pozycji, ale tylko wśród dobrze zarabiającej klienteli. Tak samo jak opieranie się na najtańszych produktach może zniechęcić zamożnego klienta, ale przyczynić się do przyciągnięcia całych mas konsumentów z pogranicza ubóstwa, co ostatecznie także przyczyni się do jakiegoś finansowego wzrostu. Nie da się jednak jednej marki oderwać od drugiej.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Zakupy w biurach podróżyZakupy w biurach podróży
    Każdego dnia dokonujemy jakiegoś wyboru, czy to w sklepie, czy też w sferze emocjonalnych kontemplacji coś zyskujemy, coś tracimy. Zakupy mogą odbywać się w sklepie, gdy jako klient dokonujemy wyboru …
  • Zakupy i małżeństwoZakupy i małżeństwo
    Wiele par małżeńskich uważa, że wspólne robienie zakupów, to nie tylko przyjemność i atrakcja, ale w pewien sposób obowiązek przyczyniający się do scementowania związku i wzrostu wzajemnego zrozumienia. Jednak czasem …
  • Zakupy onlineZakupy online
    Zakupy online, to inaczej robienie zakupów w Internecie. Jak przedstawiają niektóre portale zajmujące się taką sprzedażą- zakupy w Internecie można robić bez wychodzenia z domu nie płacąc za to żadnych …