Patrząc na współczesne sieci handlowe można dojść do wniosku, że te najmocniejsze na rynku marki, doskonale rozpoznawalne przez konsumentów, nie wymagają dalszego wzmacniania. Jednocześnie pamiętać trzeba o tym, że sklepy oferujące zakupy w postaci tak masowej jak hipermarkety z jednej strony mają własną określoną markę, znaną często na całym globie, a z drugiej strony same nie produkują sprzedawanych produktów. Dlatego klienci idący na zakupy myśląc o marce sklepu widzą jednocześnie przed oczyma wyobraźni marki produktów znajdujących się na półkach owego sklepu. Z tego względu wybieranie wyłącznie drogich, ale wysokich jakościowo produktów może pozwolić na zbudowanie sobie pozycji, ale tylko wśród dobrze zarabiającej klienteli. Tak samo jak opieranie się na najtańszych produktach może zniechęcić zamożnego klienta, ale przyczynić się do przyciągnięcia całych mas konsumentów z pogranicza ubóstwa, co ostatecznie także przyczyni się do jakiegoś finansowego wzrostu. Nie da się jednak jednej marki oderwać od drugiej.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Uzależnienie od zakupów – to naprawdę możliweUzależnienie od zakupów – to naprawdę możliwe
    Czy można się od czegoś w dzisiejszych czasach uzależnić? Życie pokazuje, że im bardziej się rozwijamy, tym bardziej jesteśmy podatni na uzależnienia. Kiedyś uzależnienie oznaczało papierosy, alkohol bądź też narkotyki. …
  • Typowo kobiece zakupyTypowo kobiece zakupy
    Bardzo często mówi się o tym, że panie kochają zakupy. Tak też w większości przypadków jest. Zakupy mogą poprawiać humor. Samo chodzenie po sklepach i przeglądanie rzeczy, jest już fascynujące. …
  • Zakupy a problem spędzania wolnego czasuZakupy a problem spędzania wolnego czasu
    Coraz częściej spędzanie wolnego czasu jest wielce problematyczne, bez względu na wiek znudzonej życiem osoby. Wciąż poszukujemy rozwiązań, które zapewnią nam możliwość aktywnego spędzania czasu. W Polsce bardzo popularnym sposobem …