Przemysł odzieżowy rozwija się od kilku lat w zawrotnym tempie. Małe butiki wyniszczane są przez wielkie sieciowe koncerny odzieżowe. Sklep z odzieżą to nie tylko kilka manekinów, wieszaki i ciuchy, to teraz cała filozofia. Firmy odzieżowe prześcigają się w pomysłach, które mają im
pomóc przyciągnąć szerszą klientelę. Tak więc dana marka w swojej ofercie powinna posiadać odzież damską, męską, młodzieżową i dziecięcą. Każda grupa w asortymencie znajdzie coś dla siebie- w butku powinno znajdować się wiele kolekcji tematycznych, odzież codzienna, elegancka, wieczorowa, sportowa. Poza samymi ubraniami coraz więcej sklepów proponuje swoim klientom dodatki do odzieży, żeby nie musieli szukać ich u konkurencji. Tak więc kupując spodnie, możemy zakupić również pasek, apaszkę, kapelusz, broszkę, a nawet designerskie parasole dopasowane do stroju. Nie tylko to ma znaczenie dla marki. Sklep musi wyglądać nienagannie, wnętrze powinno kusić i być ściśle dopasowane do klienteli, do której kieruje on swoją ofertę. To wszystko wpływa na jakość sprzedaży i obroty danej firmy.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • WalkaWalka
    Z pewnością wydawanie pieniędzy na zbędne zakupy znajdzie się na czarnej liście wśród wyznawców KKZ. Niestety działalność takiego kościoła nie jest prosta. Zwykle występują oni tam, gdzie dokonuje się największych …
  • Co kupujemy w małych sklepikachCo kupujemy w małych sklepikach
    W małych sklepikach asortyment jest nieco inny. Można tam kupić różne gadżety, takie jak drobne bibeloty, upominki czy na przykład parasole. Takie produkty kosztują niewiele i potrzebujemy ich dość często, …
  • Promowanie własnej markiPromowanie własnej marki
    Patrząc na współczesne sieci handlowe można dojść do wniosku, że te najmocniejsze na rynku marki, doskonale rozpoznawalne przez konsumentów, nie wymagają dalszego wzmacniania. Jednocześnie pamiętać trzeba o tym, że sklepy …