Przemysł odzieżowy rozwija się od kilku lat w zawrotnym tempie. Małe butiki wyniszczane są przez wielkie sieciowe koncerny odzieżowe. Sklep z odzieżą to nie tylko kilka manekinów, wieszaki i ciuchy, to teraz cała filozofia. Firmy odzieżowe prześcigają się w pomysłach, które mają im
pomóc przyciągnąć szerszą klientelę. Tak więc dana marka w swojej ofercie powinna posiadać odzież damską, męską, młodzieżową i dziecięcą. Każda grupa w asortymencie znajdzie coś dla siebie- w butku powinno znajdować się wiele kolekcji tematycznych, odzież codzienna, elegancka, wieczorowa, sportowa. Poza samymi ubraniami coraz więcej sklepów proponuje swoim klientom dodatki do odzieży, żeby nie musieli szukać ich u konkurencji. Tak więc kupując spodnie, możemy zakupić również pasek, apaszkę, kapelusz, broszkę, a nawet designerskie parasole dopasowane do stroju. Nie tylko to ma znaczenie dla marki. Sklep musi wyglądać nienagannie, wnętrze powinno kusić i być ściśle dopasowane do klienteli, do której kieruje on swoją ofertę. To wszystko wpływa na jakość sprzedaży i obroty danej firmy.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Świątynie zakupowe dla kobietŚwiątynie zakupowe dla kobiet
    Kupowanie rzeczy, które pozwolą kobiecie na upiększenie swego wizerunku, to czynność wręcz rytualna. Dlatego też, gdy kobieta wkracza do odpowiedniego sklepu, w którym na samym już wejściu widzi, że coś …
  • Jak przyciągnąć klienta do sklepuJak przyciągnąć klienta do sklepu
    Co najchętniej kupujemy? Gdzie ze szczególną chęcią robimy zakupy? Co nas przyciąga do niektórych sklepów, co zaś wręcz odrzuca? Takie i wiele innych podobnych pytań zadają sobie właściciele sklepów. Pragną …
  • Wyprawy do centrum handlowegoWyprawy do centrum handlowego
    Uwielbiam chodzenie po sklepach. Chyba nic na to nie poradzę, bo mniemam że to genetyczne – moja mama też traci mnóstwo czasu na bieganie po galeriach handlowych. Właściwie zwykle wybieram …