Każdy z nas przerabiał wakacyjne wydawanie pieniędzy, podczas urlopu. Miejscowości wakacyjne mają tysiące pokus dla przyjezdnych. Podczas wakacji nie robimy zakupów typowo domowych, czyli jedzenia, na wakacjach robimy przeważnie zakupy produktów, artykułów, usług tylko dla swojej przyjemności. Co kupujemy? Kupujemy różne wycieczki, które są oferowane przez miejscowe agencje turystyczne, kupujemy kursy nurkowania, kupujemy sprzęt sportowy do rodzinnych gier i zabaw, wydajemy sporo pieniędzy na lokalne atrakcje kulinarne – dzieci uwielbiają lody, gofry – to też stanowi spory wydatek. W końcu, przechadzając się po uliczkach, alejkach danej miejscowości wakacyjnej, kupujemy liczne lokalne pamiątki, które po przywiezieniu do domu okażą się nikomu do niczego nie potrzebne i powędrują w najlepszym wypadku w kąt. Dawniej, wakacyjne zakupy związane były przede wszystkim z wysłaniem widokówek do licznych znajomych i rodziny, dziś ten zwyczaj jest w głębokim odwrocie. Komu by się chciało pisać pozdrowienia z wakacji a potem jeszcze stać na poczcie, aby kupić znaczki? Przeważnie, wakacyjne zakupy robi się raz w roku, więc może nie trzeba mieć wyrzutów sumienia, że pieniądze się rozeszły nie wiadomo na co…

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Jakie taktyki stosują sprzedawcy w supermarketachJakie taktyki stosują sprzedawcy w supermarketach
    Praktycznie każda rodzina robi obecnie każde większe zakupy w supermarketach, gdzie można natrafić na korzystne promocje, kupić praktycznie każdy asortyment, a nawet zrobić zakupy w niedzielę, czyli w czasie najbardziej …
  • Zakupy na targuZakupy na targu
    Jeśli nie przepadamy za zatłoczonymi hipermarketami, a dodatkowo lubimy świeże warzywa i owoce idealnym miejscem na sobotnie kupowanie jest targ. Niektórzy nazywają to bazarem, jarmarkiem, jak zwał tak zwał. Zalet …
  • Sklepy internetowe w praktyceSklepy internetowe w praktyce
    Oczywiście bez żadnych wątpliwości można stwierdzić dzisiaj jedną bardzo ważną rzecz. Sklepy internetowe stały się absolutnym hitem wśród konsumentów i z każdym dniem ich udział w ogólnym rynku sprzedaży w …