Zakupy to zawsze emocje, które mogą być na dwóch poziomach, albo tym pozytywnym, albo negatywnym. Zastanawiałeś się kiedyś jak czujesz się po dokonaniu udanych zakupów? Zaraz o tym sobie porozmawiamy i postaramy się w artykule wyjaśnić tendencje, które rządzą człowiekiem podczas wrzucania danej rzeczy do koszyka. Euforia, tak w skrócie można nazwać stan odczuwany przez człowieka po dokonaniu bardzo udanych zakupów. Wybierając produkt nie wiemy do końca czy spełni on nasze wszystkie oczekiwania, ale wierzymy jednak, że tak się stanie. Jeżeli sprzedawca dobrze poprowadzi cały proces satysfakcji może być pewien, że klient zadowolony z produktu wróci do niego ponownie i z tego powodu o jakość produkcji trzeba dbać przede wszystkim, bo to ona, a nie cena jest decydująca dla utrzymania długoterminowego zysku. Coraz więcej firm zaczyna dostrzegać potrzeby tego typu i robi wszystko, aby właśnie ich produkt znalazł się w rankingu najlepszych jakościowo towarów, a tym samym zaistnieje w umysłach konsumentów jako rzecz warta uwagi. Jest to niewątpliwie postępowanie sukcesu, które przekłada się na stopniowe uzyskiwanie coraz większych dochodów ze sprzedaży.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Techniki promocji sprzedażyTechniki promocji sprzedaży
    W sprzedaży bardzo ważne jest określone podejście do klienta. Nie da się uciec od stosowania określonych technik, dlatego w artykule przybliżymy ci je po to, abyś jako konsument uzyskał głębszą …
  • ZakupoholizmZakupoholizm
    Spośród uzależnień najbardziej rozpowszechnione, a co za tym idzie najbardziej znane są alkoholizm, narkomania, lekomania oraz seksoholizm. W dalszej kolejności plasują się uzależnienie od hazardu i mniej szkodliwe uzależnienie od …
  • Wyższość centów handlowych nad supermarketamiWyższość centów handlowych nad supermarketami
    Na początku lat dziewięćdziesiątych Polacy masowo ruszyli na zakupy do pierwszych dyskontów i supermarketów, jakie wtedy powstawały – było to dla naszych rodaków zaskoczenie, że można kupić tak wiele towarów …