Co najchętniej kupujemy? Gdzie ze szczególną chęcią robimy zakupy? Co nas przyciąga do niektórych sklepów, co zaś wręcz odrzuca? Takie i wiele innych podobnych pytań zadają sobie właściciele sklepów. Pragną naturalnie wykrzesać z własnego przybytku jak najwięcej dobrego, aby przyciągnąć jak najwięcej klientów, którzy wyjdą zadowoleni i przyprowadzą dzięki temu znajomych i rodzinę, którzy naturalny sposób powiększą szeregi osób regularnie kupujących w danym sklepie. Ceny na pewno są tym, co przyciąga. Jednakże potencjalny klient musi się o tych cenach dowiedzieć, aby mógł trafić do danego sklepu. Oznacza to zatem, że należy odpowiednio dużo inwestować w promocję, reklamę i cały marketing. Ponadto dla wielu ludzi bardzo ważna jest jakość obsługi. Jeżeli sprzedawca jest laikiem w dziedzinie, w której pracuje, w naturalny sposób odrzuca od siebie klienta. Poza tym obsługa oprócz odpowiedniej wiedzy powinna również szczycić się nienaganną kulturą. W końcu chamscy pracownicy obsługi są ostatnią rzeczą, o jakiej marzy osoba wydająca pieniądze.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Zakupy w erze sieciZakupy w erze sieci
    Zasadne wydaje się dzisiaj stwierdzenie, że zakupy w środowisku internetowym zdominowały nasze życie. Uwielbiamy je w nim robić, ponieważ są niesamowicie proste, a do tego tak komfortowe, że nikomu nie …
  • Przydomowa oczyszczalnia ścieków krakówPrzydomowa oczyszczalnia ścieków kraków
    Oczyszczalnia ścieków. Mieszkam na wsi. Niestety nie mu tu kanalizacji, większość domostw korzysta z własnego szamba. Obok mojego domu również było szambo, tylko że zaczęło przeciekać. Odór był na tyle …
  • Zalety internetowego kupowaniaZalety internetowego kupowania
    W dobie komputeryzacji nasze życie ułatwione jest właściwie w każdej dziedzinie. Począwszy od dostępu do informacji, skończywszy na pracy przez Internet. Jest jeszcze jedna działka, która naprawdę mocno weszła w …