Co najchętniej kupujemy? Gdzie ze szczególną chęcią robimy zakupy? Co nas przyciąga do niektórych sklepów, co zaś wręcz odrzuca? Takie i wiele innych podobnych pytań zadają sobie właściciele sklepów. Pragną naturalnie wykrzesać z własnego przybytku jak najwięcej dobrego, aby przyciągnąć jak najwięcej klientów, którzy wyjdą zadowoleni i przyprowadzą dzięki temu znajomych i rodzinę, którzy naturalny sposób powiększą szeregi osób regularnie kupujących w danym sklepie. Ceny na pewno są tym, co przyciąga. Jednakże potencjalny klient musi się o tych cenach dowiedzieć, aby mógł trafić do danego sklepu. Oznacza to zatem, że należy odpowiednio dużo inwestować w promocję, reklamę i cały marketing. Ponadto dla wielu ludzi bardzo ważna jest jakość obsługi. Jeżeli sprzedawca jest laikiem w dziedzinie, w której pracuje, w naturalny sposób odrzuca od siebie klienta. Poza tym obsługa oprócz odpowiedniej wiedzy powinna również szczycić się nienaganną kulturą. W końcu chamscy pracownicy obsługi są ostatnią rzeczą, o jakiej marzy osoba wydająca pieniądze.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Rola uprzejmej ekspedientki w procesie dokonywania zakupówRola uprzejmej ekspedientki w procesie dokonywania zakupów
    Podczas dokonywania codziennych zakupów, jeśli oczywiście nie są dokonywane za pośrednictwem Internetu, mamy zawsze kontakt z osoba znajdującą się po drugiej stronie lady, jeśli chodzi o sklepy tradycyjne, albo osoby …
  • Zakupy w strefie bezcłowejZakupy w strefie bezcłowej
    Pomyślnie przeszliśmy odprawę, pozostaje zatem nam czekać na komunikaty rozpoczynające wpuszczanie do samolotu. Czasami czasu jest całkiem sporo, można go zatem zabić przeglądając oferty okolicznych sklepów bezcłowych. Największym wzięciem w …
  • Świątynie zakupowe dla kobietŚwiątynie zakupowe dla kobiet
    Kupowanie rzeczy, które pozwolą kobiecie na upiększenie swego wizerunku, to czynność wręcz rytualna. Dlatego też, gdy kobieta wkracza do odpowiedniego sklepu, w którym na samym już wejściu widzi, że coś …