Najczęściej koleżanka po niedługim czasie uda się do sklepu i kupi produkt tej firmy, tylko po to by dostać stylową filiżankę. Bo przecież kawa czy jakikolwiek inny produkt może być jej zupełnie niepotrzebny. Zatem oczywiste jest, że klient uwielbia podczas zakupów, otrzymywać różnego rodzaju prezenty, bonusy czy gratisy. Nie zawsze nawet zwraca on uwagę na wysoką cenę produktu, który trzeba kupić by otrzymać prezent przy promocyjnym stoisku. Wszystkie dodatki dodawane od producenta są zwykle zaprojektowane tak by najskuteczniej przyciągały naszą uwagę. Jest to niewątpliwie działanie na naszą psychikę i podświadomość, w trakcie, gdy my niczego nieświadomi będziemy robić zakupy. Dlatego też nawet, gdy natkniemy się na taką promocję w sklepie, powinniśmy zastanowić się, czy nie ulegamy właśnie sile reklamy, czy też dana rzecz jest nam potrzebna. Oczywiście niektóre rzeczy przydają nam się częściej, a niektóre rzadziej. Do promocji zakupowych często dodawane są artykuły przeznaczone dla dzieci lub osób młodszych. Mogą to być zabawki czy inne szpargały.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Techniki promocji sprzedażyTechniki promocji sprzedaży
    W sprzedaży bardzo ważne jest określone podejście do klienta. Nie da się uciec od stosowania określonych technik, dlatego w artykule przybliżymy ci je po to, abyś jako konsument uzyskał głębszą …
  • Zakupy w biurach podróżyZakupy w biurach podróży
    Każdego dnia dokonujemy jakiegoś wyboru, czy to w sklepie, czy też w sferze emocjonalnych kontemplacji coś zyskujemy, coś tracimy. Zakupy mogą odbywać się w sklepie, gdy jako klient dokonujemy wyboru …
  • Co kupujemy w małych sklepikachCo kupujemy w małych sklepikach
    W małych sklepikach asortyment jest nieco inny. Można tam kupić różne gadżety, takie jak drobne bibeloty, upominki czy na przykład parasole. Takie produkty kosztują niewiele i potrzebujemy ich dość często, …