Nie jeden raz ze zniecierpliwieniem oglądamy reklamy, które zostały wyemitowane w najbardziej emocjonującym momencie filmu. Lub podczas audycji radiowej. Ewentualnie zniecierpliwieni przewracamy strony gazety pomijając wielkoformatowe reklamy na co drugiej stronie. Aż w końcu, już naprawdę zdenerwowani, zamykamy kolejne nachalne okienka wyskakujące podczas przeglądania kolejnych stron internetowych. Nawet jeśli wydaje nam się, że reklamy nie mają na nas wpływu i skrupulatnie je zamykamy, niestety i tak wpływają one na nasze pragnienia i chęci posiadania kolejnych przedmiotów czy kupowania konkretnych marek. Siła reklamy jest tak silna, że oddziałuje na nas czy tego chcemy, czy nie. Specjalne prawa regulują sposób reklamowania i wywierania presji na konsumenta, swego czasu stosowane były nawet metody oddziaływania podprogowego, zostało ono jednak zakazane. Mimo to, to głównie reklamy regulują zawartość naszego koszyka z zakupami. Warto zatem krytycznie spojrzeć na swoje zakupy: kupowaliśmy my czy reklamy, które obejrzeliśmy.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Jak zrobić zakupy przez Internet?Jak zrobić zakupy przez Internet?
    Na pewno internetowe zakupy nie są specjalnie trudnym zagadnieniem dla wielu osób. Trzeba tylko odpowiednio podejść do tego, jakiego typu produkty się kupuje. Na pewno zakupy internetowe to przyjemność. Nie …
  • Dom i ogródDom i ogród
    Zastanawiać może zjawisko nie malejącej popularności marketów handlujących materiałami do urządzania wnętrz i ogrodów. Zawsze najtrudniej jest znaleźć miejsce parkingowe przy takich właśnie sklepach. Mimo ciągłego narzekania na kryzys, niskie …
  • Rola uprzejmej ekspedientki w procesie dokonywania zakupówRola uprzejmej ekspedientki w procesie dokonywania zakupów
    Podczas dokonywania codziennych zakupów, jeśli oczywiście nie są dokonywane za pośrednictwem Internetu, mamy zawsze kontakt z osoba znajdującą się po drugiej stronie lady, jeśli chodzi o sklepy tradycyjne, albo osoby …