Nie jeden raz ze zniecierpliwieniem oglądamy reklamy, które zostały wyemitowane w najbardziej emocjonującym momencie filmu. Lub podczas audycji radiowej. Ewentualnie zniecierpliwieni przewracamy strony gazety pomijając wielkoformatowe reklamy na co drugiej stronie. Aż w końcu, już naprawdę zdenerwowani, zamykamy kolejne nachalne okienka wyskakujące podczas przeglądania kolejnych stron internetowych. Nawet jeśli wydaje nam się, że reklamy nie mają na nas wpływu i skrupulatnie je zamykamy, niestety i tak wpływają one na nasze pragnienia i chęci posiadania kolejnych przedmiotów czy kupowania konkretnych marek. Siła reklamy jest tak silna, że oddziałuje na nas czy tego chcemy, czy nie. Specjalne prawa regulują sposób reklamowania i wywierania presji na konsumenta, swego czasu stosowane były nawet metody oddziaływania podprogowego, zostało ono jednak zakazane. Mimo to, to głównie reklamy regulują zawartość naszego koszyka z zakupami. Warto zatem krytycznie spojrzeć na swoje zakupy: kupowaliśmy my czy reklamy, które obejrzeliśmy.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Sklep odzieżowySklep odzieżowy
    Niektóre osoby twierdzą, że nie cierpią robić zakupów. Inne z kolei powiedzą, że nie ma nic bardziej przyjemnego niż buszowanie po sklepach wśród półek i regałów pełnych luksusowych i modnych …
  • Papierowa myszka komputerowaPapierowa myszka komputerowa
    Szukasz papierowej myszki do komputera? Tak! U nas ją znajdziesz! Pomożemy!. Jeżeli szukasz papierowej myszki do komputera to zapraszamy Cię do nas – trafiłeś w najlepsze możliwe miejsce w sieci! Zaufaj …
  • Zakupy – pasja i hobbyZakupy – pasja i hobby
    W miarę następujących z biegiem czasu zmian cywilizacyjnych następuje swego rodzaju przeszeregowanie statusu niektórych obszarów aktywności człowieka. To, co dawniej bywało wydarzeniem wyjątkowym i niecodziennym, może być obecnie sprawą całkowicie …