Nie jeden raz ze zniecierpliwieniem oglądamy reklamy, które zostały wyemitowane w najbardziej emocjonującym momencie filmu. Lub podczas audycji radiowej. Ewentualnie zniecierpliwieni przewracamy strony gazety pomijając wielkoformatowe reklamy na co drugiej stronie. Aż w końcu, już naprawdę zdenerwowani, zamykamy kolejne nachalne okienka wyskakujące podczas przeglądania kolejnych stron internetowych. Nawet jeśli wydaje nam się, że reklamy nie mają na nas wpływu i skrupulatnie je zamykamy, niestety i tak wpływają one na nasze pragnienia i chęci posiadania kolejnych przedmiotów czy kupowania konkretnych marek. Siła reklamy jest tak silna, że oddziałuje na nas czy tego chcemy, czy nie. Specjalne prawa regulują sposób reklamowania i wywierania presji na konsumenta, swego czasu stosowane były nawet metody oddziaływania podprogowego, zostało ono jednak zakazane. Mimo to, to głównie reklamy regulują zawartość naszego koszyka z zakupami. Warto zatem krytycznie spojrzeć na swoje zakupy: kupowaliśmy my czy reklamy, które obejrzeliśmy.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Kupno prezentu bliskiej osobie
    Każdy z nas lubi dawać prezenty i lubi je otrzymywać. Jeśli kupujemy prezent bardzo bliskiej osobie to wówczas mamy sprawę ułatwioną, ponieważ wiemy co ona lubi i co na pewno …
  • Zakupy na wakacjach
    Wyjeżdżając w nieznane często kupujemy wiele niepotrzebnych rzeczy. Niejednokrotnie potem stawiamy je w kąt i leżą, a więc niepotrzebnie wydaliśmy na nie pieniądze. Jednakże po co ludzie kupują wszelkie pamiątki …
  • Jeśli zdecydujesz się na zakupy grupowe
    Od niedawna zalewają nas oferty wszelakich zakupów grupowych. Portale oferujące tego typu usługi mnożą się jak grzyby po deszczu, a nam pozostaje tylko przebierać w usługach kosmetyczek, restauracji, dentystów i …