Większość z nas lubi promocje podczas zakupów. Mowa tu o wcześniej wspomnianych animacjach. Nic dziwnego. Najczęściej stoją na nich młode, piękne i zgrabne dziewczęta. Miłym głosem zachęcają nas podczas zakupów do spróbowania, tego, co nam oferują. Takie degustacje są związane często z różnymi gadżetami, jakie klient może otrzymać już przy kasie. Zatem najczęściej organizuje się je gdy dany produkt w mediach oferuje się wraz z małym prezentem – na koszt firmy. W przypadku przypraw, sosów czy innych tego typu produktów może to być drewniana packa do smażenia, zapalarka do kuchenki gazowej czy też kuchenna rękawica z logiem firmy. Wręczenie klientowi takiego gratisu ma na celu nie zyskanie jego sympatii, ale stworzenie darmowej reklamy wśród społeczeństwa. Gdy kupimy kawę, do której otrzymamy stylową filiżankę ze spodkiem, a nasza koleżanka ją zobaczy i się jej spodoba, z pewnością zapyta nas gdzie taką filiżankę można dostać. Wtedy to my odpowiemy, że trzeba kupić konkretny produkt marki X, a przy kasie kasjerka wręczy nam prezent.

Comments are closed.

Strony
Zobacz koniecznie
  • Czy zakupoholizm to prawda?
    W związku z coraz większą liczbą istniejących już i wciąż powstających sklepów, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych, coraz więcej osób nie potrafi powstrzymać swoich zapędów i kupuje więcej, niż jest …
  • Techniki promocji sprzedaży
    W sprzedaży bardzo ważne jest określone podejście do klienta. Nie da się uciec od stosowania określonych technik, dlatego w artykule przybliżymy ci je po to, abyś jako konsument uzyskał głębszą …
  • Pomoc
    Oczywiście lista zakupów nie sprawi, że będziemy pamiętać rozkład sklepowych półek. Jednak może sprawić, że nie damy nabić się w butelkę. Niestety napisanie listy w stu procentach nie ochroni nas …